Secțiunea autopiese pentru Cutie de viteze

Mai mult Închidere
Începeți să căutați piese selectând un automobil
Caută

Cutie de viteze piese de schimb - toate informațiile importante cu privire la modul de operare, montare, diagnosticare și durată de exploatare

Cutia de viteze este un mecanism responsabil pentru schimbarea cuplului de torsiune în timpul conducerii autovehiculului. Motoarele cu ardere internă sunt caracterizate de o flexibilitate redusă, motiv pentru care au nevoie de o cutie de viteze, a cărei funcție este de a reglementa viteza și frecvența de rotație a roțile de tracțiune.

Tipuri de cutii de viteze
  • Mecanică. Procesul de ambreiaj și schimb de viteze depinde în întregime de conducătorul auto.
  • Automată. Raportul de transmisie este ales în mod automat, în funcție de condițiile de conducere.
  • Robotică. Schimbarea de viteze depinde de conducătorul auto, în timp ce ambreiajul este efectuat în mod automat.
  • Cu variator de viteză. Transmisie continuă, care transmite efortul motorului spre roțile de tracțiune în mod direct.
Structura transmisiei automate
  • Transformator hidraulic, care are funcția de transmitere a cuplului de torsiune în condiții de patinare a curelei de transmisie cu motor rece și accelerare din loc.
    • rotor principal;
    • reactor;
    • rotor de turbină;
    • ambreiaj de blocare;
    • ambreiaj cu cursă în gol.
  • Transmisie manuală, responsabilă pentru schimbarea treptată a cuplului și a cuplajului de marșarier:
    • două reductoare planetare;
    • ambreiaj cu fricţiune;
    • ambreiaje de depășire;
    • arbore și tambure de cuplare.
  • Sistem de control, care are funcția de a analiza factorii de funcționare a motorului și de schimbare automată a cuplului de torsiune optim:
    • senzori ai motorului;
    • unitate de control electronic;
    • maneta selectorului de viteze;
    • modul de de distribuție.
Sfaturi pentru utilizarea transmisiei automate
  1. Nu se recomandă folosirea modalității SPORT cu motor rece. Acest lucru poate provoca uzura prematură a transmisiei.
  2. Trebuie evitată patinarea roților. Înainte de a vă deplasa pe drum înghețat, regulați cu multă atenție transmisia și motorul. Derapajul provocă o uzură rapidă a ambreiajului transformatorului hidraulic.
  3. Nu depășiți sarcina maximă admisă. Trebuie reamintit faptul că cutia de viteze are o limită de performanță bine definită. Trebuie să evitați folosirea remorcilor grele cu modelele de autovehicule care nu sunt echipate cu această funcție.
  4. Este interzisă demararea motorului în timpul remorcării unui vehicul cu transmisie automată. Acest lucru poate deteriora grav transformatorul hidraulic.
  5. Amintiți-vă de caracteristicile diferitelor modalități de schimb:
    • Motorul trebuie să fie oprit doar cu regimul "P";
    • oprirea vehiculului în "N" este posibilă numai după ce apăsați pedala de frână;
    • nu este permisă activarea regimelor "P" și "R", în cazul în care mașina este în mișcare.
  6. În caz de transmisie manuală este interzisă circularea cu o viteză de peste 20 km / h cu ambreiajul apăsat. Acest lucru conduce la o uzură rapidă a arborilor cu came.
  7. Pe timpul iernii nu este recomandabilă lăsarea autovehiculul „în viteză”.
Defecte ale cutiei de viteze
  • uzura roților dințate și deteriorarea dinților;
  • deplasarea axială a arborilor;
  • uzura lagărelor arborelui;
  • blocajul articulației sferice;
  • gripare ambreiaj;
  • lipsa totală de reacție din partea cutiei de viteze;
  • uzura garniturilor.
Simptomele defectelor cutiei de viteze
  • miros de ars în interiorul vehiculului;
  • zgomot în neutru;
  • vibrație a manetei schimbătorului de viteze;
  • decuplare spontană a vitezei;
  • ambreiaj indistinct sau spontan;
  • scurgeri de ulei;
  • zgomote ciudate în timpul schimbării vitezei.
Cauzele defectelor cutiei de viteze
  • nerespectarea normelor de exploatare;
  • deteriorarea ambreiajelor sincronizatorilor;
  • uzura furcii din cutia de viteze;
  • uzura roților dințate;
  • uzura tijei de schimbare a vitezelor;
  • slăbirea filetelor elementelor de fixare a cutiei de viteze;
  • uzura lagărului arborelui de conducere sau a celui condus;
  • utilizare de piese de schimb și lubrifianți de calitate scăzută;
  • slăbirea filetelor elementelor de fixare a tijei mecanismului de transmisie și a axelor;
  • expirarea duratei de exploatare a sistemului.
Repararea cutiei de viteze

Repararea cutiei de viteze trebuie efectuată la stațiile de deservire tehnică specializate. Procesul de diagnosticare cuprinde: analiza zgomotelor exterioare, verificarea interacțiunii și cuplării axelor, analiza stării transmisiei.

În caz de uzură excesivă a componentelor, se efectuează înlocuirea completă a cutiei de viteze. Merge vorba despre un proces destul de dificil. Este foarte important să fie asigurată conexiunea corectă a cutiei. Pe lângă diagnosticarea tehnică, se efectuează de asemenea și verificarea senzorilor de sistem.

Beneficiile colaborării cu noi

Orice piesă de schimb pentru cutia de viteze poate fi găsită rapid și ușor, chiar acum, în magazinul nostru online. Oferim o gama largă de piese de schimb pentru modelele tuturor mărcilor de automobile. Ordinați produsele necesare chiar acum, și le veți avea la dispoziție în cel mai scurt timp posibil. Toate produsele noastre sunt acoperite de garanție. Faceți uz de catalogul nostru convenabil pentru a alege și ordina toate piesele necesare chiar astăzi. Cu noi, totul este mai ușor și mai profitabil!

Top 10 bestseller din secțiunea Cutie de viteze
Piese de schimb recomandate de noi din secțiunea Cutie de viteze. Acestea sunt piesele de schimb cele mai vândute. Cumpărați produsele noastre bestseller sau descoperiți multe alte oferte atractive.
  • FEBI BILSTEIN Simering, cutie de viteze manuala
    Numărul articolului: 11412
    În stoc
    -22%
    18,57 RON
    14,48 RON
    incl. 19% TVA
    • Grosime [mm]: 11,3
    • Diametru interior [mm]: 40,0
    • Diametru exterior [mm]: 58,0
    • Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
    • Partea de montare: fata stanga
    • Greutate (în kg): 0,008
    • Conditie: Nou
  • MOBIL ulei de transmisie
    Numărul articolului: 142803
    În stoc
    -22%
    75,33 RON
    58,76 RON
    (58,76 RON pentru 1 litru)
    incl. 19% TVA
    • Capacitate [Litrii]: 1
    • Tip ambalaj: sticla
    • Clasa de vascozitate SAE: 75W-90
    • Ulei: complect sintetic
    • Specificatie: API GL-5, MT-1
    • Indicatie producator: 341 Typ E3, 341 Typ Z2, 342 Typ S1, JSC AvtodiselYaMZ Gb, KOMATSU 195326199004, MB Approval 235.8, ZF TE-ML 02B, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML 12L, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 19C
    • Ulei recomandat de producator: 342 Typ M3, API GL-4, Scania STO 1:0, ZF TE-ML 07A, ZF TE-ML 08
    • Gama de produse: Mobilube 1
    • Serie: SHC
    • Conditie: Nou
  • ELF ulei de transmisie
    Numărul articolului: 2194756
    În stoc
    -22%
    222,20 RON
    173,32 RON
    (34,66 RON pentru 1 litru)
    incl. 19% TVA
    • Tip ambalaj: sticla
    • Clasa de vascozitate SAE: 75W-80
    • Capacitate [Litrii]: 5
    • Specificatie: API GL-4
    • Gama de produse: TRANSELF
    • Serie: NFJ
    • Conditie: Nou
  • SHELL ulei de transmisie
    Numărul articolului: 550027967
    În stoc
    -22%
    53,40 RON
    41,65 RON
    (41,65 RON pentru 1 litru)
    incl. 19% TVA
    • Capacitate [Litrii]: 1
    • Tip ambalaj: bidon
    • Ulei: complect sintetic
    • Specificatie: VW 501 50, API GL-4+
    • Numar tarif vamal: 34031990
    • Lungime ambalaj [cm]: 89,5, 57
    • Latime ambalaj [cm]: 57
    • Clasa de vascozitate SAE: 75W-90
    • Gama de produse: Spirax S4
    • Serie: G
    • Conditie: Nou
  • FEBI BILSTEIN Ulei cutie viteze manuala
    Numărul articolului: 21829
    În stoc
    -22%
    62,15 RON
    48,48 RON
    (48,48 RON pentru 1 litru)
    incl. 19% TVA
    • Culoare: galben
    • Capacitate [Litrii]: 1
    • Clasa de vascozitate SAE: 75W GL-4
    • Greutate (în kg): 0,917
    • Atentie la informatii de service:
    • Conditie: Nou
  • LIQUI MOLY Ulei cutie viteze manuala
    Numărul articolului: 4433
    În stoc
    -22%
    61,27 RON
    47,79 RON
    (95,58 RON pentru 1 litru)
    incl. 19% TVA
    • Tip ambalaj: bidon
    • continut: 500
    • Specificatie: API GL4+
    • Indicatie producator: Ford ESD-M2C 175-A
    • Ulei recomandat de producator: VW 501 50 (G50), ZF TE-ML 08
    • Clasa de vascozitate SAE: 75W-90
    • Gama de produse: Hochleistungs GL4+
    • Conditie: Nou
  • FEBI BILSTEIN Simering, cutie de viteze manuala
    Numărul articolului: 22448
    În stoc
    -22%
    24,39 RON
    19,02 RON
    incl. 19% TVA
    • Latime [mm]: 11,2
    • Diametru interior [mm]: 25,5, 28,0
    • Diametru exterior [mm]: 47,0
    • Partea de montare: fata dreapta
    • Greutate (în kg): 0,02
    • Conditie: Nou
  • FEBI BILSTEIN ulei de transmisie
    Numărul articolului: 29934
    În stoc
    -22%
    37,85 RON
    29,52 RON
    (29,52 RON pentru 1 litru)
    incl. 19% TVA
    • Culoare: rosu
    • Capacitate [Litrii]: 1
    • Greutate (în kg): 0,949
    • Atentie la informatii de service:
    • Conditie: Nou
  • FEBI BILSTEIN ulei de transmisie
    Numărul articolului: 40580
    În stoc
    -22%
    66,81 RON
    52,11 RON
    (52,11 RON pentru 1 litru)
    incl. 19% TVA
    • Culoare: galben
    • Capacitate [Litrii]: 1
    • Clasa de vascozitate SAE: 75W-80 GL-5
    • Greutate (în kg): 0,967
    • Atentie la informatii de service:
    • Conditie: Nou
  • VAICO Ulei cutie automata
    Numărul articolului: V60-0117
    În stoc
    -22%
    68,47 RON
    53,41 RON
    (53,41 RON pentru 1 litru)
    incl. 19% TVA
    • Latime [mm]: 115
    • Clasa de vascozitate SAE: ATF CVT
    • Proprietati chimice: sintetic
    • Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol:
    • Cod articol al dispozitivului special recomandat: V99-1017
    • Lungime [mm]: 60
    • Tip cutie viteza: Cutie automata CVT (fara trepte), nepotrivit pentru transmisie cu dublu ambreiaj
    • Tip cutie viteza: CVT
    • Greutate (în kg): 0,93
    • Capacitate [Litrii]: 1
    • Înaltime [mm]: 225
    • Respectati cantitatea de umplere sistem:
    • Nr. articol al accesoriului recomandat: V10-3231, V30-2252, V30-2253
    • Interval de schimb recomandat [km]: 60000
    • Specificatie: Chrysler/Dodge NS-2, Nissan NS-1, Nissan NS-2, Suzuki CVT Green1, Suzuki TC, AUDI-VW G 052 180 A, AUDI-VW TL 521 80, Chrysler CVTF+4, Honda HMMF, Hyundai/KIA SP-III, MB 001 989 46 03, Mitsubishi CVTF-J1, Mitsubishi SP-III, AUDI-VW G 052 180, BMW 83 22 0 136 376, Ford CVT30, Ford WSS-M2C 928-A, Subaru CVTF, Subaru NS-2, Suzuki NS-2, Toyota TC, BMW 83 22 0 429 154, BMW/Mini EZL799, Ford CVT23, Honda HCF2, Mercedes Benz 236,20
    • Tip ambalaj: sticla
    • Culoare: galben
    • Interval de schimb recomandat [ani]: 5
    • Conditie: Nou