Secțiunea autopiese pentru Motor

Mai mult Închidere
Începeți să căutați piese selectând un automobil
Caută
Vă rugăm să alegeți categoria de Motor piese de schimb dorită
Piese auto de brand pentru Motor — catalog de produse
Furtune radiator
Furtune radiator
siguranta conica supapa
siguranta conica supapa
Termostat
Termostat
Garnitura termostat
Garnitura termostat
Pompa apa
Pompa apa
Garnitur pompa apa
Garnitur pompa apa
Volanta
Volanta
senzor, temperatura aer admisie
senzor, temperatura aer admisie
Radiator apa / Piese
Radiator apa / Piese
Bucsi ax cu came
Bucsi ax cu came
Radiator ulei
Radiator ulei
Amortizor vibratii, curea distributie
Amortizor vibratii, curea distributie
Vas de expansiune lichid racire
Vas de expansiune lichid racire
Senzor clapeta
Senzor clapeta
Delcou
Delcou
supapa reglaj mers in gol, admisie aer
supapa reglaj mers in gol, admisie aer
Bobina inductie
Bobina inductie
Ulei de motor
Ulei de motor
Bujie
Bujie
senzor, pozitie pedala acceleratie
senzor, pozitie pedala acceleratie
Bujie incandescenta
Bujie incandescenta
Garnitura, ventil AGR
Garnitura, ventil AGR
Fisa bujie
Fisa bujie
Supapa aer circulatie cutie, Incarcator
Supapa aer circulatie cutie, Incarcator
Set garnituri complet, motor
Set garnituri complet, motor
Senzor impulsuri, arbore cotit
Senzor impulsuri, arbore cotit
Garnitura chiuloasa
Garnitura chiuloasa
Garnituri, carcasa filtru ulei
Garnituri, carcasa filtru ulei
Garnitura capac supape
Garnitura capac supape
Supapa admisie
Supapa admisie
Simering supapa
Simering supapa
Set montaj, turbocompresor
Set montaj, turbocompresor
Garnitura galerie admisie
Garnitura galerie admisie
Sonda Lambda
Sonda Lambda
Garnitura / inel de etansare galerie evacuare
Garnitura / inel de etansare galerie evacuare
Electricitate motor
Electricitate motor
Garnitura carter
Garnitura carter
Conducta, schimbator caldura-incalzire
Conducta, schimbator caldura-incalzire
Garnitura baie ulei
Garnitura baie ulei
Flansa lichid racire
Flansa lichid racire
Garnitura capac distributie
Garnitura capac distributie
Roata dintata, arbore cotit
Roata dintata, arbore cotit
Garnitura turbocompresor
Garnitura turbocompresor
Furtun ear supraalimentare
Furtun ear supraalimentare
Modul aprindere
Modul aprindere
Simering, suport diuza
Simering, suport diuza
unitate de control, bujii incandescente
unitate de control, bujii incandescente
conducta combustibil / conducta distrib. aliment. / aliment.
conducta combustibil / conducta distrib. aliment. / aliment.
Furtunuri / Conducte
Furtunuri / Conducte
Flansa carburator
Flansa carburator
Filtru ulei
Filtru ulei
Rola ghidare / conducere, transmisie
Rola ghidare / conducere, transmisie
Filtru aer
Filtru aer
Scut motor
Scut motor
Filtru combustibil
Filtru combustibil
Senzor, presiune galerie admisie
Senzor, presiune galerie admisie
Sonda rezervor combustibil
Sonda rezervor combustibil
senzor, nivel ulei motor
senzor, nivel ulei motor
Supapa control, presiune combustibil
Supapa control, presiune combustibil
supapa control, admisie aer
supapa control, admisie aer
Comutator temperatura, ventilator radiator
Comutator temperatura, ventilator radiator
garnitura, aerisire bloc motor
garnitura, aerisire bloc motor
Ventilator radiator
Ventilator radiator
filtru de aer - sport
filtru de aer - sport
Garnitura / capac supape
Garnitura / capac supape
Surub fulie
Surub fulie
Ghid supapa / Simering supapa / reglaj supapa
Ghid supapa / Simering supapa / reglaj supapa
Furtun, aerisire chiulasa
Furtun, aerisire chiulasa
Surub chiulasa
Surub chiulasa
buson, vas expansiune
buson, vas expansiune
Garnitura / buson ulei
Garnitura / buson ulei
Mecanism tensionare, curea distributie
Mecanism tensionare, curea distributie
Chiuloasa
Chiuloasa
Regulator ax cu came
Regulator ax cu came
Cablu acceleratie / parghie de control
Cablu acceleratie / parghie de control
Garnituri circuit de racire
Garnituri circuit de racire
Galerie admisie / tub aspiratie
Galerie admisie / tub aspiratie
Galerie
Galerie
Intercooler
Intercooler
Lagar axial
Lagar axial
ax cu came
ax cu came
Ax intermediar
Ax intermediar
Culbutor / Tachet hidraulic
Culbutor / Tachet hidraulic
Simering arbore / -set
Simering arbore / -set
Culbutor supapa
Culbutor supapa
Sistem de pornire cu flacara
Sistem de pornire cu flacara
Curea de distributie
Curea de distributie
Compresor
Compresor
Set curea de distributie
Set curea de distributie
Lant antrenare
Lant antrenare
Lant de distributie
Lant de distributie
Fulie curea
Fulie curea
Ghidaj lant de distributie
Ghidaj lant de distributie
Capac curea distributie
Capac curea distributie
Intinzator lant de distributie
Intinzator lant de distributie
Antigel
Antigel
Supapa evacuare
Supapa evacuare
Arbore cotit
Arbore cotit
Curea transmisie cu caneluri
Curea transmisie cu caneluri
injector / duza injectie / tija injector
injector / duza injectie / tija injector
rola intinzator, curea transmisie
rola intinzator, curea transmisie
Pompa injectie combustibil, pompa inalta presiune
Pompa injectie combustibil, pompa inalta presiune
Rola ghidare / conducere, curea transmisie
Rola ghidare / conducere, curea transmisie
Debitmetru aer
Debitmetru aer
Intinzator curea, curea distributie
Intinzator curea, curea distributie
Componente carburator
Componente carburator
Curea de transmisie trapezoidala
Curea de transmisie trapezoidala
Rotor distribuitor
Rotor distribuitor
Set curea distributie
Set curea distributie
Radiator
Radiator
Comutator presiune ulei / Senzor / Supapa
Comutator presiune ulei / Senzor / Supapa
Set curea transmisie cu caneluri
Set curea transmisie cu caneluri
Joja ulei
Joja ulei
Rola ghidare / conducere, curea distributie
Rola ghidare / conducere, curea distributie
conducta ulei, incarcare
conducta ulei, incarcare
senzor, presiune supraalimentare
senzor, presiune supraalimentare
Inel etansare, radiator ulei
Inel etansare, radiator ulei
unitate de control, management motor
unitate de control, management motor
Baie ulei
Baie ulei
Senor batai
Senor batai
Inel etansare, surub drena ulei
Inel etansare, surub drena ulei
senzor, temperatura ulei
senzor, temperatura ulei
Pompa ulei
Pompa ulei
senzor, nivel lichid de racire
senzor, nivel lichid de racire
Etansare, pompa ulei
Etansare, pompa ulei
senzor, pozitie ax cu came
senzor, pozitie ax cu came
Conducta admisie, pompa ulei
Conducta admisie, pompa ulei
supapa comanda, poz. arbore cu came
supapa comanda, poz. arbore cu came
Simering fulie arbore cotit / -set
Simering fulie arbore cotit / -set
surub de golire, baia de ulei
surub de golire, baia de ulei
Surub, suport lagar-arbore cotit
Surub, suport lagar-arbore cotit
Garnitura, capac alimemtare ulei
Garnitura, capac alimemtare ulei
Biela
Biela
Surub volanta
Surub volanta
Cuzinet biela
Cuzinet biela
simering, pompa ulei
simering, pompa ulei
Bucsa biela
Bucsa biela
Cupla, ventilator radiator
Cupla, ventilator radiator
surub biela / -piulita
surub biela / -piulita
Roata dintata, ax cu came
Roata dintata, ax cu came
Piston
Piston
furtun, aerisire bloc motor
furtun, aerisire bloc motor
Segmenti Set
Segmenti Set
Cuzineti, arbore cotit
Cuzineti, arbore cotit
Dop antianghet
Dop antianghet
chit lant de distributie
chit lant de distributie
Camasi piston / set
Camasi piston / set
buson, radiator
buson, radiator
Suport motor
Suport motor
manson cauciuc, bujie
manson cauciuc, bujie
Traductor de presiune
Traductor de presiune
Inel etansare, furtun aer supraalimentare
Inel etansare, furtun aer supraalimentare
Supapa EGR / Conducte admisie
Supapa EGR / Conducte admisie
Intinzator, Curea trapezoidal
Intinzator, Curea trapezoidal
senzor, temperatura lichid de racire
senzor, temperatura lichid de racire
Set garnituri chiulasa
Set garnituri chiulasa
pompa vacuum, sistem de franare
pompa vacuum, sistem de franare

Motor piese de schimb - toate informațiile importante cu privire la modul de operare, montare, diagnosticare și durată de exploatare

Funcția motorului este de a transforma orice tip de energie în energie mecanică. Acesta este cel mai important element al automobilului. Este sursa de energie mecanică necesară pentru mișcarea vehiculului.

Tipuri de motor

În funcție de modul de conversie a energiei:

  • Motor cu ardere internă. Convertește energia chimică de combustie a carburantului în efort mecanic.
  • Motor electric. Convertește energia electrică în efort mecanic. În calitate de surse de energie electrică, se folosesc acumulatoare electrice și bateriile cu celule de combustie.
  • Sistem de propulsie hibrid. Este un sistem care combină motorul cu ardere internă cu motorul electric pentru a asigura o funcționare alternativă sau în paralel.

În funcție de structură a motorului cu ardere internă, există:

  • Turbină cu gaze. Mecanismul principal de conversie al energiei în efort mecanic este turbina de gaze.
  • Motor cu piston. Prin intermediul unui mecanism bielă-manivelă, energia termică este transformată în efort mecanic.
  • Motor cu piston rotativ. Rotația rotorului triedric din interiorul unui cilindru special permite transformarea energiei în efort mecanic.

În funcție de tipul de combustibil, există motoare cu ardere internă:

  • pe benzină;
  • diesel;
  • pe gaz.

În funcție de pregătire a amestecului aer-combustibil, există motoare cu ardere internă:

  • Cu carburator. Amestecul de combustibil-aer este format în interiorul carburatorului, un element al sistemului de alimentare cu energie, care are funcția de a crea un raport ideal între combustibil lichid și aer.
  • Cu injector. Sistemul de injecție a combustibilului furnizează combustibilul direct în cilindru sau în colectorul de admisie prin intermediul injectoarelor.

În funcție de numărul și dispunerea cilindrilor, există motoare cu ardere internă:

  • În linie. Cilindrii sunt așezați în linie.
  • În opoziție. Cilindrii sunt aranjați în două rânduri; unghiul dintre rânduri este egal cu 180 °.
  • Sub formă de V. Cilindrii sunt aranjați în două rânduri; unghiul dintre rânduri variaza de la 45 ° la 120 °.
  • Sub formă de VR. Cilindrii sunt aranjați în două rânduri decalate. Unghiul dintre rânduri este de 10 ° - 20 °. Este o combinație între dispunerea în linie și sub formă de V.
  • Sub formă de W. Cilindrii sunt aranjați în mod compact în 3 sau 4 rânduri.
Mecanismele și sistemele principale ale motorului cu ardere internă
  • Mecanismul bielă-manivelă. Sub influența forței de presiune a gazelor, acesta transformă mișcarea alternativă a pistonului în mișcare de rotație a arborelui cotit.
  • Mecanismul de distribuţie a gazelor. În funcție de tipul de motor, acesta are sarcina de a asigura livrarea la timp a unei porțiuni a amestecului combustibil-aer în cilindru și de a elimina gazele de eșapament.
  • Sistemul de răcire. Reglează temperatura motorului și a componentelor sale.
  • Sistemul de lubrifiere. Asigură diminuarea proceselor de frecare între elementele mecanismului, răcirea și îndepărtarea produselor ca rezultat al uzurii acestora.
  • Sistemul de alimentare. Este responsabil pentru prepararea amestecului aer-combustibil, pentru alimentarea cilindrilor și pentru îndepărtarea substanțelor generate în urma combustiei.
  • Sistemul de aprindere. Aprinderea amestecului aer-combustibil în cilindri are loc prin intermediul unei scântei electrice.
Exploatare

Funcționarea motorului este influențată de mai mulți factori, dintre care cei mai importanți sunt: condițiile de funcționare, regimul de temperatură, sistematica sarcinilor, calitatea combustibilului, calitatea uleiului, funcționarea sistemului de evacuare, etc.. Pentru a evita anumite probleme, trebuie să schimbați filtrele de ulei și de combustibil la fiecare 7.500 - 10.000 km. Curățirea rezervorului de combustibil de 1-2 ori pe an poate, la rândul său, să asigure o mai bună funcționare a motorului. Mai mult decât atât, nu trebuie să neglijați în nici un caz valorile limită de exploatare ale curelei de distribuție. În acest scop, ea trebuie să fie înlocuită peste fiecare 60.000 km. Merită, de asemenea, să acordați o atenție deosebită calității pieselor de schimb și a combustibilului utilizat. În acest context, dorința de a economisi nu e niciodată cea mai bună soluție. În ceea ce privește condițiile de utilizare, ele își păstrează valabilitatea în orice situație: înainte de pornire - motorul trebuie încălzit, nu e bine să-l supraîncărcați cu valori RPM excesive, întreținerea trebuie efectuată în timp util, etc.. Verificarea periodică a nivelului de ulei și lichidul de răcire este de asemenea un factor important în asigurarea bunei funcționări a motorului. Dacă sub capota mașinii dvs. se află un motor turbodiesel, amintiți-vă că nu trebuie să opriți motorul imediat după oprirea vehiculului și că cursa sa prelungită în gol are o influență negativă asupra alimentatorul.

Simptomele defectelor motorului
  • creșterea consumului de ulei;
  • creșterea consumului de combustibil;
  • culoare a gazelor de eșapament pronunțată;
  • depuneri de funingine pe bujii;
  • funcționare instabilă a motorului;
  • reducerea forței motorului;
  • percuții, zgomote și vibrații stranii în timpul funcționării motorului;
  • presiune a uleiului scăzută;
  • supraîncălzire.
Cauzele defectelor motorului
  • erori în funcționarea sistemului de alimentare;
  • uzura rulmenților de bielă și sprijin;
  • depuneri de funingine pe pereții camerelor de ardere;
  • uzura arcului de supapă;
  • depresurizarea sistemului de admisie;
  • sedimente în sistemul de admisie;
  • blocaj supape;
  • contaminarea sistemului de răcire;
  • uzura cămășilor cilindrilor;
  • defecțiune a sistemului de alimentare;
  • defecțiune a mecanismului de distribuție a gazelor;
  • uzura inelelor de piston și a canelurilor acestora;
  • nivel scăzut de compresie în cilindri.
Reparația motorului

Complexitatea structurală a motorului și a interacțiunii sale cu numeroase alte sisteme permit, în caz de necesitate, repararea sau înlocuirea componentele sale, fără să se prevadă înlocuirea întregului mecanism. Însă acest factor face ca intervențiile de orice fel să fie extrem de complexe, ceea ce înseamnă că repararea motorului în mod independent este aproape imposibilă. Dacă ceea ce doriți este o intervenție de calitate și fără riscuri inutile, este întotdeauna mai bine să vă adresați specialiștilor. Ei sunt în măsură să efectueze diagnosticul, să găsească cauza și să rezolve problema în mod rapid și extrem de calitativ. Aceasta se referă cât la defectele minimale, atât și la repararea totală a motorului. Trebuie remarcat, totuși, că o astfel de intervenție necesită de cele mai multe ori un efort economic substanțial.

Beneficiile colaborării cu noi

Căutați piese de schimb ieftine și de înaltă calitate? Asta înseamnă că căutați site-ul nostru. Acum nu mai trebuie să pierdeți timp și efort, căutând piese de schimb pentru motor sau orice alt dispozitiv. Catalogul nostru a acumulat deja tot ce este mai bun pe piață. E suficient să indicați tipul de motor și să ne furnizați toate informațiile necesare pentru livrare, și veți avea la dispoziție piesele de schimb pe care vi le doriți în cel mai scurt timp. Pe site-ul nostru veți găsi cea mai larga gamă de piese de schimb, prețuri atractive și cel mai bun service. Doriți să comandați online - comandați de la noi!

Top 10 bestseller din secțiunea Motor
Piese de schimb recomandate de noi din secțiunea Motor. Acestea sunt piesele de schimb cele mai vândute. Cumpărați produsele noastre bestseller sau descoperiți multe alte oferte atractive.
  • BOSCH Bujii
    Numărul articolului: 0 242 232 502
    În stoc
    -22%
    24,62 RON
    19,20 RON
    incl. 19% TVA
    • Deschidere cheie: 16
    • Filet exterior [mm]: 14
    • Lungime filet [mm]: 19
    • pozitia scanteii (mm): 4
    • Pas filet [mm]: 1,25
    • Distanta dintre electrozi [mm]: 1,0
    • Moment strangere [Nm]: 28
    • Numar poli: 4
    • Unghi de tragere [grade]: 90
    • Conditie: Nou
  • MANN-FILTER Filtru ulei
    Numărul articolului: HU 719/7 x
    În stoc
    -22%
    38,52 RON
    30,05 RON
    incl. 19% TVA
    • Diametru exterior [mm]: 71
    • Înaltime [mm]: 141
    • Diametru interior [mm]: 33
    • Diametru exterior 1 [mm]: 15,2
    • Articol extins/Informatii de extindere: cu etansare
    • Conditie: Nou
  • BOSCH Filtru ulei
    Numărul articolului: 1 457 429 249
    În stoc
    -22%
    36,47 RON
    28,45 RON
    incl. 19% TVA
    • Înaltime [mm]: 69
    • Tip filtru: Insertie filtru
    • Diametru [mm]: 64
    • Diametru 1 [mm]: 29
    • Conditie: Nou
  • MAHLE ORIGINAL Filtru ulei
    Numărul articolului: OX 153D3
    În stoc
    25,00 RON
    Economisiți: 33%
    18,27 RON
    incl. 19% TVA
    • Diametru exterior [mm]: 64,3
    • Înaltime [mm]: 115,0
    • Diametru interior 1 [mm]: 31,4
    • Diametru interior [mm]: 31,4
    • Tip filtru: Insertie filtru
    • Înaltime 1 [mm]: 105,1
    • Conditie: Nou
  • BOSCH Bujii
    Numărul articolului: 0 242 229 659
    În stoc
    -22%
    12,80 RON
    9,98 RON
    incl. 19% TVA
    • Deschidere cheie: 16
    • Filet exterior [mm]: 14
    • Lungime filet [mm]: 19
    • pozitia scanteii (mm): 3
    • Pas filet [mm]: 1,25
    • Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
    • Moment strangere [Nm]: 28
    • Numar poli: 1
    • Unghi de tragere [grade]: 90
    • Conditie: Nou
  • CASTROL ulei de motor
    Numărul articolului: 15218E
    În stoc
    -22%
    46,78 RON
    36,49 RON
    (36,49 RON pentru 1 litru)
    incl. 19% TVA
    • Clasa de vascozitate SAE: 5W-40
    • Capacitate [Litrii]: 1
    • Ulei: complect sintetic
    • Specificatie: API SM, ACEA A3, API CF, ACEA B3, ACEA B4
    • Indicatie producator: MB 229.3, BMW Longlife-01, VW 502 00, VW 505 00
    • Gama de produse: GTX
    • Serie: A3/B4
    • Tip ambalaj: bidon
    • Conditie: Nou
  • CASTROL ulei de motor
    Numărul articolului: 15A4CF
    În stoc
    -22%
    37,71 RON
    29,41 RON
    (29,41 RON pentru 1 litru)
    incl. 19% TVA
    • Clasa de vascozitate SAE: 10W-40
    • Capacitate [Litrii]: 1
    • Ulei: Ulei semisintetic
    • Specificatie: ACEA A3, API SL, ACEA B3, ACEA B4, API CF
    • Indicatie producator: MB 229.1, VW 501 01, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, VW 505 00
    • Gama de produse: GTX
    • Serie: Ultraclean A3/B4
    • Tip ambalaj: sticla
    • Conditie: Nou
  • MAHLE ORIGINAL Filtru ulei
    Numărul articolului: OC 467
    În stoc
    20,00 RON
    Economisiți: 27%
    14,37 RON
    incl. 19% TVA
    • Înaltime [mm]: 55,0
    • Diametru simering [mm]: 72,0
    • Diametru interior 2 [mm]: 62,0
    • Filet cuplaj: M20x1,5
    • Tip filtru: Filtru insurubabil
    • Presiune de deschidere supapa trecere [bar]: 1,6
    • Cod articol al dispozitivului special recomandat: OCS 7
    • Diametru carcasa [mm]: 76,0
    • Moment strangere [Nm]: 20
    • Conditie: Nou
  • BERU Bujie incandescenta
    Numărul articolului: GE102
    În stoc
    -22%
    69,32 RON
    54,07 RON
    incl. 19% TVA
    • Lungime totala [mm]: 106,5
    • Dimensiune filet: M10x1,0
    • Tensiune [V]: 5
    • Deschidere cheie: 10 mm
    • Varianta bujii incandescente: capacitate de postincandescenta, bujie incandescenta tip-creion
    • Adancime montaj [mm]: 33
    • Tehnica de cuplaj: 4 mm
    • Amperaj [A]: 25
    • Cuplu de strangere pana la [Nm]: 20
    • Moment strangere de [Nm]: 15
    • Spirala conica: 63
    • Moment incovoiere [Nm]: 35
    • Conditie: Nou
  • BOSCH Bujii
    Numărul articolului: 0 242 235 668
    În stoc
    -22%
    19,47 RON
    15,19 RON
    incl. 19% TVA
    • Deschidere cheie: 16
    • Filet exterior [mm]: 14
    • Lungime filet [mm]: 19
    • pozitia scanteii (mm): 3
    • Pas filet [mm]: 1,25
    • Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
    • Tehnica de cuplaj: Gewindebolzen M4
    • Moment strangere [Nm]: 28
    • Numar poli: 2
    • Unghi de tragere [grade]: 90
    • Conditie: Nou