Secțiunea autopiese pentru Suspensie, Tije

Mai mult Închidere
Începeți să căutați piese selectând un automobil
Caută

Suspensie, Tije piese de schimb - toate informațiile importante cu privire la modul de operare, montare, diagnosticare și durată de exploatare

Puntea (osia) automobilului este un mecanism care conectează roțile de pe aceeași axă și asigură legătura dintre roți și caroserie. În cazul în care puntea este conducătoare, ea are și funcția de a transmite cuplul direct spre roți.

Tipuri de punte
  • comandată;
  • conducătoare;
  • conducătoare comandată;
  • fixă.
Structura punții conducătoare
  • transmisie principală;
  • transmisii finale;
  • diferențial;
  • semiax;
  • butucii roților.
Indicații pentru utilizarea punții
  1. Încercați să păstrați mecanismele punții curățate. După ce ați condus pe un drum murdar (în special: după ploaie), trebuie să curățați noroiul care s-a lipit pe punte și să-i verificați integritatea carcasei. Este recomandată spălarea și curățarea punții o dată pe săptămână.
  2. În cazul în care auziți zgomote de percuție din interiorul carcasei punții, opriți automobilul și verificați imediat temperatura acesteia. Ea trebuie să fie cuprinsă între 50 și 60о C. Această valoare corespunde temperaturii uleiului în condiții normale, care este de aproximativ 75о C. În cazul în care temperatura reală este mai înaltă, va trebui să supuneți mecanismul unui diagnostic.
  3. Este foarte important sa alegeți în mod corect uleiul pentru transmisie. Cea mai bună soluție este să folosiți uleiuri pentru patru sezoane. Cu toate acestea, tipul de ulei trebuie să depindă în principal de condițiile atmosferice tipice regiunii în care locuiți. În caz de temperaturi ale mediului ambiant ridicate, cel mai bine este să folosiți uleiuri cu viscozitate redusă (de exemplu, 70W-90 sau 75-W90). În cazul în care iernile sunt deosebit de reci (până la -30о C), ar trebui să optați pentru uleiuri de înaltă viscozitate (80W sau 85W). Amestecarea uleiurilor de clasă, nivel de vâscozitate și chiar producători diferiți nu este absolut recomandată.
  4. După instalarea unei noi punți, trebuie să-i monitorizați îndeaproape funcționarea în timpul primelor 3.000 km de călătorie. Dacă în această perioadă carcasa produce zgomote ciudate, trebuie să reglați diferențialul și să strângeți respectivele conexiuni mai bine.
Defectele elementelor punții
  • uzura semiaxului;
  • uzura roților dințate;
  • distrugerea și deteriorarea rulmenților;
  • defecțiune a diferențialului;
  • uzura garniturilor;
  • ruptura șuruburilor opritoare ale flanșei semiaxului.
Simptomele defectelor elementelor punții
  • creșterea nivelului de zgomot din reductor în timp ce conduceți;
  • apariție de pete de ulei sub carcasele punților în timp ce automobilul nu se mișcă;
  • ulei pe elementele sistemului de frânare;
  • gripare a punții conducătoare.
Cauzele defectelor elementelor punții
  • prea puțin ulei în sistem;
  • folosire de ulei nerecomandat pentru respectivul vehicul;
  • folosire de componente de calitate scăzută;
  • conectare incorectă a componentelor;
  • folosire de piese de schimb necorespunzătoare;
  • murdărie și corpuri străine în interiorul diferențialului;
  • supraîncărcare sistematică a vehiculului;
  • stil de condus agresiv.
Reparația punții și înlocuirea elementelor sale

Dacă doriți să verificați starea axului în mod independent, trebuie să accelerați până la 90 km / h pe drum perfect orizontal. Dacă, așa făcând, sesizați zgomote și vibrații sau manevrabilitatea automobilului a scăzut, sistemul va trebui controlat.

În timpul diagnosticului circuitelor punții, trebuie să verificați nivelul și starea uleiului din carter. În plus, trebuie să curățați fantele de ventilație și aerisire și să verificați conexiunile flanșelor. Diagnosticul ar trebui să fie efectuat la fiecare 30.000 - 40.000 km.

Trebuie reamintit și faptul că părțile uzate (chiar dacă nu în ordine) sau deteriorate ale diferențialului trebuie înlocuite în același timp, din cauza necesității de a regla sistemul într-un mod extrem de precis. Toate celelalte componente trebuie să fie înlocuite numai cu un dispozitive similare.

Distanța dintre rulmenți, precum și cea dintre roțile dințate ale transmisiei principale, trebuie să fie măsurată și corectată cu un instrument special în timpul diagnosticul.

Beneficiile colaborării cu noi
  • posibilitatea de a cumpăra componentele punții în doar câteva minute;
  • Oferim o gama largă de piese de schimb pentru modelele tuturor mărcilor de automobile;
  • plasați comanda și livrarea se va face într-un timp foarte scurt;
  • toate produsele noastre sunt acoperite de garanție;
  • în caz de întrebări, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport, de la care veți primi doar răspunsuri competente;
  • prețurile noastre sunt foarte competitive.

Cu noi, achiziționarea pieselor de schimb online este o operațiune extrem de simplă!

Top 10 bestseller din secțiunea Suspensie, Tije
Piese de schimb recomandate de noi din secțiunea Suspensie, Tije. Acestea sunt piesele de schimb cele mai vândute. Cumpărați produsele noastre bestseller sau descoperiți multe alte oferte atractive.
  • FEBI BILSTEIN surub roata
    Numărul articolului: 46651
    În stoc
    -22%
    10,87 RON
    8,48 RON
    incl. 19% TVA
    • Deschidere cheie: 17
    • Lungime [mm]: 48,5
    • Lungime filet [mm]: 22
    • Fixare roata: scaun conic F
    • Partea de montare: punte fata, puntea spate
    • Greutate (în kg): 0,07
    • Filet exterior [mm]: M12 x 1,25
    • Calitate/Clasa: 8.8
    • Suprafata: uns
    • Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
    • Atentie la informatii de service:
    • Material: otel
    • Conditie: Nou
  • FEBI BILSTEIN surub roata
    Numărul articolului: 21175
    În stoc
    -22%
    5,35 RON
    4,17 RON
    incl. 19% TVA
    • Deschidere cheie: 17
    • Lungime [mm]: 47
    • Lungime filet [mm]: 18
    • Fixare roata: scaun conic F
    • Partea de montare: punte fata, puntea spate
    • Greutate (în kg): 0,05
    • Filet exterior [mm]: M12 x 1,25
    • Calitate/Clasa: 10.9
    • Suprafata: Lamele acoperite cu zinc
    • Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
    • Atentie la informatii de service:
    • Material: otel
    • Lungime ax [mm]: 8
    • Conditie: Nou
  • FEBI BILSTEIN surub roata
    Numărul articolului: 09801
    În stoc
    -22%
    8,44 RON
    6,58 RON
    incl. 19% TVA
    • Deschidere cheie: 17
    • Lungime [mm]: 48
    • Lungime filet [mm]: 27
    • Fixare roata: scaun sferic A/G
    • Culoare: argint
    • Partea de montare: punte fata, puntea spate
    • Greutate (în kg): 0,062
    • Filet exterior [mm]: M14 x 1,5
    • Calitate/Clasa: 8.8
    • Suprafata: zincat
    • Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
    • Atentie la informatii de service:
    • Material: otel
    • Conditie: Nou
  • FEBI BILSTEIN Piulita roata
    Numărul articolului: 03556
    În stoc
    -22%
    3,17 RON
    2,47 RON
    incl. 19% TVA
    • Deschidere cheie: 19
    • Filet interior (mm): M14 x 1,5
    • Fixare roata: scaun plat
    • Partea de montare: punte fata, puntea spate
    • Grosime [mm]: 16,0
    • Calitate/Clasa: 10
    • Suprafata: fosfatat
    • Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
    • Greutate (în kg): 0,027
    • Diametru exterior [mm]: 27,0
    • Atentie la informatii de service:
    • DIN/ISO: 74361
    • Tip surub/piulita: cap autoasigurare
    • Conditie: Nou
  • FEBI BILSTEIN surub roata
    Numărul articolului: 46673
    În stoc
    -22%
    16,72 RON
    13,04 RON
    incl. 19% TVA
    • Deschidere cheie: 17
    • Lungime [mm]: 57,15
    • Lungime filet [mm]: 17
    • Fixare roata: scaun plat
    • Lungime surub sub cap [mm]: 37
    • Partea de montare: punte fata, puntea spate
    • Greutate (în kg): 0,100
    • Filet exterior [mm]: M12 x 1,25
    • Calitate/Clasa: 10.9
    • Suprafata: uns
    • Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
    • Atentie la informatii de service:
    • Material: otel
    • Lungime ax [mm]: 19,1
    • Diametru exterior [mm]: 17,0
    • Numar articol par: 27053
    • Conditie: Nou
  • RIDEX Set rulment roata
    Numărul articolului: 654W0003
    În stoc
    -22%
    55,37 RON
    43,19 RON
    incl. 19% TVA
    • Diametru exterior 1 [mm]: 52
    • Diametru interior 1 [mm]: 25
    • Înaltime 1 [mm]: 37
    • Greutate (în kg): 0,32
    • Conditie: Nou
  • FEBI BILSTEIN surub roata
    Numărul articolului: 46631
    În stoc
    -22%
    3,20 RON
    2,50 RON
    incl. 19% TVA
    • Deschidere cheie: 17
    • Lungime [mm]: 40
    • Lungime filet [mm]: 19
    • Fixare roata: scaun sferic A/G
    • Partea de montare: punte fata, puntea spate
    • Greutate (în kg): 0,047
    • Filet exterior [mm]: M12 x 1,5
    • Calitate/Clasa: 10.9
    • Suprafata: uns
    • Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
    • Atentie la informatii de service:
    • Material: otel
    • Conditie: Nou
  • FEBI BILSTEIN Piulita roata
    Numărul articolului: 11939
    În stoc
    -22%
    1,69 RON
    1,32 RON
    incl. 19% TVA
    • Deschidere cheie: 21
    • Filet interior (mm): M12 x 1,5
    • Fixare roata: scaun conic F
    • Grosime [mm]: 17,0
    • Calitate/Clasa: 8
    • Suprafata: zincat
    • Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
    • Greutate (în kg): 0,021
    • Atentie la informatii de service:
    • Moment strangere [Nm]: 110
    • Conditie: Nou
  • FEBI BILSTEIN surub roata
    Numărul articolului: 08476
    În stoc
    -22%
    5,77 RON
    4,50 RON
    incl. 19% TVA
    • Deschidere cheie: 17
    • Lungime [mm]: 40
    • Lungime filet [mm]: 19
    • Fixare roata: scaun sferic A/G
    • Partea de montare: punte fata, puntea spate
    • Greutate (în kg): 0,047
    • Filet exterior [mm]: M12 x 1,5
    • Calitate/Clasa: 10.9
    • Suprafata: uns
    • Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
    • Atentie la informatii de service:
    • Material: otel
    • Conditie: Nou
  • SKF Set rulment roata
    Numărul articolului: VKBA 3643
    În stoc
    -22%
    351,31 RON
    274,02 RON
    incl. 19% TVA
    • Articol completare/Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat
    • Janta, numar gauri: 5
    • Diametru flansa [mm]: 137
    • Conditie: Nou