Condiţiile generale

Condiţii de vânzare, de livrare şi de plată

1. Ofertant şi partener de contract

Partenerul dumneavoastră de contract este pentru toate comenzile de pe pagina noastră web:

Autodoc GmbH
Josef-Orlopp-Straße 55
10365 Berlin

Е-Mail: [email protected]
Web: www.autodoc24.ro

Administrator: Alexej Erdle
CIF: DE260634589
Număr de înregistrare în Registrul Comerţului: HRB 114045 B, Judecătoria Amtsgericht Berlin-Charlottenburg

2. Domeniu de valabilitate şi obiectul contractului

2.1. Următoarele Condiţii comerciale generale („AGB“) se aplică pentru înregistrarea unui cont şi pentru toate cumpărările de produse de către consumatorii finali („Dvs.“) prin intermediul Onlineshop www.autodoc24.ro

2.2. Aceste AGB reglementează exclusiv raportul contractual dintre Dvs. şi noi. Condiţiile AGB ale dvs. nu devin parte integrantă a contractului nici în cazul în care noi nu refuzăm în mod expres implicarea acestora.

2.3. Aceste condiţii comerciale generale pot fi apelabile oricând la adresa https://m.autodoc24.ro/conditiile-generale şi pot fi şi printate sau descărcate de pe internet.

3. Înregistrare

3.1. Pentru cumpărarea din Onlineshop este necesară înregistrarea. Aceasta poate fi făcută şi în cadrul procedurii de comandare, dar şi independent de o anumită comandă. După efectuarea înregistrării noi vă vom face un cont, prin intermediul căruia vă puteţi administra personal datele de client, cum ar fi de exemplu adresa de livrare.

3.2. Se pot înregistra doar persoane fizice individuale majore şi cu deplină capacitate juridică (de exemplu, nu şi familia sau cupluri), persoane juridice şi societăţi de persoane. Această condiţie se aplică şi pentru lansarea de comenzi. Dacă se efectuează o înregistrare pentru o societate în calitate de client, atunci persoana care efectuează înregistrarea garantează faptul că el are dreptul să reprezinte societatea.

3.3. La înregistrarea contului, dumneavoastră trebuie să vă treceţi numele, adresa dvs. de facturare şi de livrare, numărul de telefon şi adresa dvs. de e-mail şi să alegeţi o parolă (numite în cele de mai jos „date de acces“).

3.4. Prin faptul că trimiteţi formularul de înregistrare completat, dumneavoastră lansaţi o comandă fermă de încheiere a contractului de înregistrare de cont. Înainte de trimiterea definitivă a formularului de înregistrare vi se va afişa un rezumat al datelor introduse de către dvs. Puteţi corecta erorile de introducere, nagivând înapoi în browser şi modificând respectivele date înregistrate.

3.5. După încheierea înregistrării complete, noi vă vom trimite un e-mail de bun-venit. Prin ajungerea acestui e-mail la dvs., înregistrarea contului se va încheia.

3.6. Dvs. garantaţi faptul că datele utilizate de către dvs. la înregistrare faţă de noi sunt corecte şi complete. În cazul în care veţi înscrie date incorecte sau incomplete, noi avem dreptul să vă reziliem şi să vă ştergem contul fără respectarea vreunui preaviz. Dumneavoastră vă obligaţi să ne comunicaţi nouă imediat şi nesolicitat toate modificările ulterioare ale datelor menţionate la înregistrarea dvs.

3.7. Contul poate fi şters conform celor menţionat la punctul 12. Datele dvs. cu caracter personal vor fi şterse imediat în acest caz, în măsura în care acestea nu pot sau nu trebuie stocate în continuare, în baza unor prevederi legale. Mai multe detalii găsiţi în Declaraţia noastră de protecţia datelor.

3.8. Dvs. nu aveţi în niciun caz dreptul să dezvăluiţi datele dvs. de acces şi în mod expres parola dvs. de acces la terţe persoane. În cazul în care terţe persoane ar obţine totuşi acces la contul dvs sau dacă dvs. aveţi alte indicii privitor la o abuzare de contul dvs., atunci trebuie să ne informaţi imediat despre acest fapt şi să vă schimbaţi datele de acces.

3.9. Nu există un drept de înregistrare şi de participare la Onlineshop. Dumneavoastră un aveţi dreptul să vă înregistraţi de mai multe ori pe autodoc24.ro

4. Încheierea contractului de cumpărare

4.1. Încheierea unui contract de cumpărare a unui produs se derulează la modul următor:

4.1.1. Pentru iniţierea procedurii de comandă, trebuie ca dvs. să puneţi iniţial produsele dorite în coşul de cumpărături, prin apăsare pe butonul respectiv.

4.1.2. Înainte de trimiterea definitivă a comenzii cu conţinutul coşului de cumpărături, se afişează încă o dată întregul conţinut al comenzii. Dumneavoastră vă puteţi astfel modifica încă o dată comanda. Comenzile dvs. vor fi stocate la noi după încheierea contractului, dar nu mai pot fi anulate de către dvs. după încheierea procedurii de comandare. Astfel că vă rugăm să vă verificaţi cu atenţie comanda înainte de apăsarea butonului „Cumpăraţi acum“.

4.1.3. În caz de modalităţi de plată care nu sunt asociate cu o plată directă imediată din partea dvs., dvs. lansaţi o ofertă fermă de încheiere a unui contract de cumpărare prin faptul că apăsaţi la afişarea rezumatului coşului de cumpărături pe butonul „Cumpăraţi acum“. Afişarea produselor pe Onlineshop nu reprezintă încă o ofertă fermă de încheiere a contractului. Noi vă vom confirma intrarea comenzii prin e-mail. Dar e-mailul de confirmare nu reprezintă încă o acceptare a ofertei dvs. Contractul de cumpărare se va încheia doar la momentul confirmării expedierii. În cazul în care dvs. plătiţi comanda făcută prin virament SEPA a preţului de cumpărare în contul nostru bancar (opțiunea de plată „în avans “), atunci un confirmarea expedierii va fi considerată ca declaraţie a noastră de acceptare, ci o confirmare de comandă trimisă de către noi anterior tot prin e-mail.

4.1.4. În caz de modalităţi de plată care sunt asociate cu o plată directă imediată din partea dvs. (cum ar fi de exemplu PayPal, sofortueberweisung.de etc.), oferta noastră există deja la plasarea produselor pe autodoc24.ro. Dvs acceptaţi această ofertă de încheiere a unui contract de cumpărare prin faptul că apăsaţi la afişarea rezumatului coşului de cumpărături pe butonul „Cumpăraţi acum“.

4.2. Dvs. vă puteţi tipări datele comenzii imediat după trimiterea comenzii dvs. În cazul în care aţi dori să vă re-vizionaţi documentaţiile comenzilor dvs., vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail sau prin telefon. Noi vă vom trimite cu plăcere o copie a datelor comenzii dvs.

4.3. Se pot efectua modificări ale unei comenzi, înainte ca aceasta să fi părăsit depozitul nostru, sau respectiv, înainte de a fi fost predată unei firme de curierat (deci înainte de acordarea unui număr de expediere şi a trimiterii conformării expedierii prin e-mail). Drepturile dvs. legale de garanţie şi dreptul dvs. de revocare nu vor fi atinse de aceasta.

4.4. În afară de acestea, noi ne rezervăm dreptul să ne retragem din contract, în cazul în care produsul nu mai este disponibil de la un furnizor de încredere ales cu atenţie, fără aportul nostru culpabil (rezerva stocului propriu). Într-un astfel de caz, noi ne obligăm în plus să vă informăm imediat pe dvs. privitor la indisponibilitatea produsului şi eventual, să vă rambursăm imediat eventualele plăţi deja efectuate.

5. Articole la schimb

5.1. Un articol la schimb este un produs care are înregistrat în informaţiile de comandă o valoare de garanţie (de exemplu generator), pe care trebuie să-l plătiţi suplimentar în cazul unei achiziţii. După primirea unui articol la schimb, vă rugăm să ne trimiteţi nouă înapoi piesa veche defectă a autoturismului dumneavoastră, completă, şi să ne menţionaţi contul dumneavoastră bancar, pentru ca să vă putem returna valoarea de garanţie plătită. Piesele auto vechi trebuie trimise la noi pe cheltuiala dumneavoastră.

5.2. Vă rugăm să vă asiguraţi că aţi golit complet lichidele din saboţii de frână, din servo-direcţii şi din pompele servo. Piesele vechi trebuie să fie în stare de prelucrare. Nu se permite ca piesele vechi să aibă porţiuni rupte.

5.3. În cazul în care se trimit retur piese uzate care prezintă fisuri la carcasă, o fisură la arborele cardanic sau diferenţe ale intensităţii curentului/puterii, se poate ca garanţia să nu vă mai poată fi returnată.

5.4. Articole la schimb sunt de exemplu:

- pompă servo
- casetă de direcţie
- Starter
- Generator
- saboţi de frână
- arbore motor
- injectoare
- pompă de înaltă presiune
- baterie

6. Expediere şi livrare

Preţul pe teritoriul România:

În cazul în care valoarea comenzii este 550,00 RON transportul este 50,00 RON. Vă oferim livrare gratuită pentru comenzile cu valoare peste 550,00 RON (cu excepția comenzilor înafara țării și coletelor speciale – supradimensionate, produse cu depozit și anvelope).

Cu plata prin sistemul PayPal sau card de credit, nu va trebui achitată nici o taxă suplimentară de tranzacție.

Transport în afara România:

Preţul transportului oferit mai jos în străinătate este valabil indiferent de valoarea comenzii, și întotdeauna este necesar să se achite.

  • 820,00  RON
  • 174,00  RON
  • 820,00  RON
  • 596,00  RON
  • 49,00  RON
  • 49,00  RON
  • 199,00  RON
  • 820,00  RON
  • 49,00  RON
  • 596,00  RON
  • 820,00  RON
  • 820,00  RON
  • 124,00  RON
  • 820,00  RON
  • 820,00  RON
  • 75,00  RON
  • 51,00  RON
  • 820,00  RON
  • 373,00  RON
  • 147,00  RON
  • 79,00  RON
  • 54,00  RON
  • 49,00  RON
  • 30,00  RON
  • 49,00  RON
  • 596,00  RON
  • 74,00  RON
  • 99,00  RON
  • 199,00  RON
  • 49,00  RON
  • 373,00  RON
  • 596,00  RON
  • 820,00  RON
  • 79,00  RON
  • 149,00  RON
  • 79,00  RON
  • 49,00  RON
  • 199,00  RON
  • 596,00  RON
  • 99,00  RON
  • 596,00  RON
  • 199,00  RON
  • 820,00  RON
  • 108,00  RON
  • 820,00  RON
  • 49,00  RON
  • 820,00  RON
  • 820,00  RON
  • 45,00  RON
  • 49,00  RON
  • 596,00  RON
  • 46,00  RON
  • 52,00  RON
  • 820,00  RON
  • 199,00  RON
  • 50,00  RON
  • 99,00  RON
  • 199,00  RON
  • 49,00  RON
  • 49,00  RON
  • 49,00  RON
  • 497,00  RON
  • 46,00  RON
  • 373,00  RON
  • 47,00  RON
  • 820,00  RON
  • 820,00  RON
50,00 RON pentru România

Taxa suplimentară pentru piese agabaritice:

Mărfurile agabaritice sunt următoarele piese: acumulatorul/bateria de acumulator, colector, catalizator, toba de eșapament, țevile de eșapament de curse, prag, aripa, rezervorul de combustibil, suportul frontal, spoilerul, cuplajul de remorcare (cârlig), capacul compartimentului de motor, capota motor, izolarea compartimentului de motor și bara de protecție.

Livrarea pieselor agabaritice în România nu este posibilă!

Livrarea pieselor agabaritice pe teritoriul Germaniei:
1) La expedierea colectorului, catalizatorului, tobei de eşapament, ţeava de eşapament de curse costul se va majora cu 24,84 RON
2) La expedierea aripei, pragului, rezervorului de combustibil, spoilerului şi suportului de bara faţă sau spate costul se va majora cu 49,67 RON
3) La expedierea suportului frontal, cuplajul de remorcare (cârlig), capacul compartimentului de motor, capota, izolatorul compartimentului de motor costul de transport pe teritoriul Germaniei se va majora cu 74,51 RON.

Preţul adaugător pentru transportarea comenzilor agabaritice în alte ţări:

  • Austria: 133,86 RON
  • Belgia: 133,86 RON
  • Danemarca: 183,53 RON
  • Elveția: 133,86 RON
  • Franța: 183,53 RON
  • Italia: 233,21 RON
  • Luxemburg: 133,86 RON
  • Olanda: 133,86 RON
  • Republica Cehă: 104,06 RON
  • Slovacia: 153,73 RON
  • Suedia: 233,21 RON

Preţul adăugător pentru piesele agabaritice este valabil pentru fiecare articol în parte. Atenţie: Transportarea pieselor agabaritice în alte ţări decât cele indicate aici este imposibil.

Toate preţurile indicate sunt cu TVA-ul inclus, la moment care constituie 19%.

Termeni de livrare:

Disponibil
înseamnă ca produsul se află în stocurile noastre. Produsele care au acest statut se expediază in termen de 1 sau 2 zile de la primirea plăţii pentru comanda efectuată.
Indisponibil
înseamnă că produsul nu poate fi comandat; acesta nu este disponibil, sau nu se mai produce. În schimb, este posibilă comandarea unui produs similar fabricat de către o altă companie producătoare. Pentru a face acest lucru, trebuie să faceți click pe butonul „Afișare înlocuitori”.

Dacă este solicitat serviciul gratuit de verificare a piesei de către expert, termenul de livrare se va mări cu 24 ore.

Opţiunea "Comandă protejată":

Utilizarea opţiunei adăugătoare "Comandă protejată", astfel Dvs. aveţi posibilitatea de a lărgi metoda tradiţională de retur. Prin achitarea unei sume simbolice de 9,99 RON / per comandă noi vă oferim pe parcurs de 200 de zile rambursare totală şi taxa de transport pentru retur gratuită, fără a indica un motiv. Această opţiune poate fi solicitată la ultimul pas de plasare a comenzii - "Confirmare". Comanda poate fi returnată cu condiţia că ea este în stare originală, fără deteriorări şi piesa nu a fost montată pe automobil. Vă menţionăm că dreptul de anulare a comenzii nu este înlocuit de opţiunea "Comandă protejată" şi nu se referă la aceasta.

Notă Importantă: Serviciul Safe Order nu include anvelopele și produsele supradimensionate.

7. Transferarea pericolelor, risc de transport

Pericolul pierderii accidentale şi a stricării accidentale a produsului trece asupra dumneavoastră în momentul expedierii produsului, în cazul în care produsul este predat persoanei care efectuează transportul, respectiv dacă produsul a părăsit depozitul nostru în scop de expediere. Decisiv este evenimentul care se produce primul.

8. Recepţia produselor/Daune de transport

8.1. Pentru expedierea comenzii dvs., noi utilizăm printre altele, servicii de curierat. În cazul în care o livrare de produse ar ajunge vreodată deteriorată la dumneavoastră, vă rugăm să luaţi următoarele măsuri: dacă este posibil, reclamaţi produsul deteriorat direct faţă de angajatul firmei de curierat şi înregistraţi gradul de deteriorare şi amploarea acesteia. Drepturile dvs. de garanţie nu vor fi limitate sau atinse prin aceasta.

8.2. Dvs. puteţi refuza acceptarea unor produse deteriorate. În caz de livrare a unui produs deteriorat, vă rugăm să ne contactaţi fie telefonic, fie prin e-mail sau personal la adresele menţionate mai sus. Astfel, dumneavoastră ne ajutaţi să ne impunem drepturile faţă de firma de curierat şi totodată, să ne îmbunătăţim serviciile faţă de dumneavoastră.

9. Preţuri şi metode de plată

Carte de credit:
După ce aţi ales cardul de credit ca modalitate de plată, tastaţi, achiziţionaţi. După veţi fi redirecţionaţi spre pagina de protecţie, unde veţi putea alege tipul cardului Dvs. În etapa finală va fi necesar să introduceţi datele cardului şi să confirmaţi achiziţia. Banii vor fi percepuţi din contul Dvs, imediat după plasarea comenzii.

PayPal:
La momentul trimiterii comenzii prin intermediul site-ului nostru, veți fi redirecționat către sistemul de plată PayPal. Conectați-vă, folosind numele de utilizator și parola dvs., iar apoi efectuaţi plata. Pentru a putea folosi PayPal ca modalitate de plată, aveți nevoie de un cont în acest sistem. Cazul dvs. nu prevede aplicarea taxelor suplimentare.

10. Întârziere/Drept de reţinere

10.1. Dacă ajungeţi în întârziere cu plata, noi ne rezervăm dreptul să vă facturăm taxe de somare pentru somaţiile necesare, cu excepţia cazul în care dvs. ne dovediţi că nouă nu ni s-au ivit niciun fel de costuri pentru somaţii, sau că acestea sunt cu mult mai mici decât costurile pentru taxele de somare validate. Taxele de somare sunt de EUR 2,50 pentru fiecare somaţie. Dacă somaţia nu este necesară conform § 286 alineat 2 din Codul civil german, atunci pentru prima somaţie nu se vor ivi costuri pentru dumneavoastră.

10.2. În afară de aceasta, noi avem dreptul ca în caz de întârzieri de plată din partea consumatorilor, să aplicăm dobânzi în sumă de cinci (5) puncte procentuale şi de la persoane juridice, în sumă de nouă (9) puncte procentuale peste rata de bază a dobânzii respectiv valabilă.

10.3. Validarea altor daune-interese de întârziere nu este exclusă prin validarea de taxe de somare şi/sau de dobânzi penalizatoare.

10.4. Drepturile care vă revin împotriva noastră pot fi compensate, sau se poate valida un drept de reţinere doar dacă contra-pretenţia dvs nu este contestată, dacă există un titlu definitiv, sau dacă contra-pretenţia este într-un raport sinalagmatic cu respectiva pretenție în cauză.

11. Rezerva proprietăţii

11.1. În scopul asigurării creanţei noastre pentru prețul de cost împotriva dvs., noi ne rezervăm până la plata integrală a preţului de cumpărare proprietatea asupra tuturor bunurilor de livrat.

11.2. Dumneavoastră aveţi obligaţia să trataţi cu atenţie produsele care stau sub rezerva dreptului de proprietate.

11.3. Produsele aflate sub rezerva dreptului de proprietate nu pot fi amanetate spre terţi înainte de plata integrală a tuturor creanţelor asigurate, nici nu pot fi transferate altora spre siguranţă. În cazul în care terţe persoane ar ajunge în posesia produselor care ne aparţin nouă, dvs. trebuie să ne informaţi imediat în scris despre acest lucru.

11.4. În cazul în care dvs. sunteţi persoană juridică, se aplică suplimentar următoarele:

11.4.1. Noi ne rezervăm până la achitarea completă a tuturor creanţelor noastre actuale şi viitoare din contractul de cumpărare şi dintr-un raport comercial curent cu dumneavoastră („creanţe asigurate “) dreptul de proprietate asupra tuturor bunurilor de livrat.

11.4.2. În măsura în care valoare realizabilă a securităţilor noastre depăşeşte cu peste 10% creanţele asigurate, atunci noi avem obligaţia să vă eliberăm la cerere securităţile. Noi vom selecta securităţile care vor fi eliberate.

11.4.3. Procesarea sau transformarea produselor livrate de către dvs. se va face mereu în numele nostru. În cazul în care marfa livrată va fi prelucrată cu alte obiecte care nu ne aparţin nouă, atunci noi vom obţine co-proprietatea asupra noului bun în raportul valorii produsului livrat (suma finală a facturii inclusiv TVA) cu bunurile procesate, la momentul procesării. Pentru bunul creat prin procesare, se vor aplica în rest aceleaşi prevederi ca şi pentru rezerva pentru marfa livrată.

11.4.4. În cazul în care marfa livrată se va amesteca inseparabil cu alte obiecte care nu ne aparţin  nouă, atunci noi vom obţine co-proprietatea asupra noului bun în raportul cu valoarea produsului livrat (suma finală a facturii inclusiv TVA) faţă de celelalte bunuri amestecate, la momentul amestecării. În cazul în care amestecarea se face într-un mod din care să rezulte că bunul dumneavoastră este considerat ca bun principal, atunci se consideră stabilit că dumneavoastră ne transferaţi co-proprietatea în cotă-parte. Astfel, dumneavoastră păstraţi pentru noi proprietatea unică creată, sau co-proprietatea.

12. Perioadă de funcţionare, blocare şi anulare a contului

12.1. Contractul de înregistrare a unui cont se încheie pe perioadă nedeterminată.

12.2. Dumneavoastră puteţi rezilia în orice moment, fără respectarea unui preaviz, contractul de înregistrare de cont.

12.3. Noi puteam rezilia contractul de înregistrare a unui cont în mod uzual cu un preaviz de două săptămâni.

12.4. Dreptul de reziliere fără preaviz din motive temeinice rămâne neatins. Noi putem să reziliem fără preaviz contractul de înregistrare a unui cont în mod expres în următoarele cazuri:

- dacă dumneavoastră declarați la înregistrare date incorecte sau incomplete,
- dacă dumneavoastră lezaţi în mod repetat alte obligaţii contractuale care vă revin şi nu renunţaţi la lezarea obligaţii nici după o somare de către noi.

12.5. Dacă noi am reziliat contractul, dumneavoastră nu mai aveţi dreptul să vă faceţi un alt cont, nici sub alt nume sau sub o altă denumire.

12.6. Orice reziliere trebuie să se facă în scris. Rezilierile prin e-mail respectă forma scrisă.

13. Garanţie

13.1. Pentru drepturile de deficienţe materiale şi juridice se aplică prevederile legale, în cazul în care în continuare nu se stabileşte altceva.

13.2. Faţă de consumatori, drepturile de garanţie se prescriu în cazul produselor noi în termen de doi ani, în caz de produse uzate în termen de un an de la transferul riscurilor. Pentru produsele marca „Stark“, termenul de prescriere este de trei ani.

13.3. În caz de garanţie, dvs. aveţi dreptul, la alegerea dvs., să faceţi uz de dreptul de remediere a deficienţelor sau să optaţi pentru livrarea unui produs fără deficienţe (executare ulterioară). În cazul în care modalitatea de exeecutare ulterioară aleasă este asociată cu costuri neproporţional de mari, dreptul se limitează la respectiva modalitate de executare ulterioară rămasă. Noi vă vom atenţiona în acest caz despre aceasta.

13.4. În cazul în care dvs. veţi solicita costuri de montare şi de demontare privitor la schimbarea unei piese noi livrate de noi la un atelier, în sensul garanţiei de defecte materiale, noi vă rugăm să ne trmiteţi chitanţele originale, deoarece la o recunoaştere ca şi caz de servicii în garanţie, lucrările de atelier vor fi prestate de către noi. Vă rugăm să aveţi grijă, pentru că pe factură sunt menţionate doar lucrările în directă legătură cu remedierea deficienţelor (deci pe factură nu sunt trecute terţe prestaţii). Valoarea lucrărilor trebuie să fie trecută cu o detaliere a orelor lucrate.

13.5. Faţă de persoane juridice în calitate de cumpărători, garanţia pentru deficienţe este exclusă în cazul bunurilor uzate. Acest lucru nu este valabil pentru crasă neglijenţă sau pentru intenţie. În cazul produselor noi, drepturile de garanţie se prescriu în termen de o jumătate de an după transferul riscurilor. erhalb von einem halben Jahr nach Gefahrübergang.

13.6. Doar în scop de clarificare, am dori să vă atenţionăm asupra faptului că următoarele circumstanţe nu motivează deficienţe de material, în cazul în care dvs. aţi fost cauza defectului survenit:

- uzură naturală
- utilizare inadecvată
- întreţinere deficitară sau greşită a produsului
- utilizare inadecvată sau neconformă
- montare greşită, în mod expres în cazul în care piesa comandată este în mod evident nepotrivită
- nerespectarea instrucţiunilor de utilizare
- utilizare greşită

14. Verificarea caracterului adecvat al produsului

Noi vă atenţionăm asupra faptului că în pofida grijii avute, în cazuri individuale se poate ajunge la livrări eronate. Dvs. aveţi din acest motiv obligaţia ca înainte de montarea unui produs cumpărat, să verificaţi acesta optic prin comparare cu piesa originală schimbată, urmărind dacă piesa comandată este într-adevăr cea adecvată autovehiculului dvs. (de exemplu, concordanţa orificiilor şi îmbinărilor). În cazul în care piesa cumpărată diferă în mod vizibil în dimensiuni, formă sau material de piesa originală schimbată, vă rugăm să ne contactaţi imediat spre clarificare, înainte de a efectua montarea sau o adaptare sau o transformare (vopsire) a piesei cumpărate. Drepturile dvs. de garanţie nu sunt atinse de această reglementare.

15. Garanţii de producători

În cazul în care există o garanţie specială de producător, la care puteţi apela pe lângă garanţia noastră, atunci acest lucru va fi indicat în respectiva descriere de produs. Această garanţie este valabilă doar pentru respectivul produs şi drepturile dumneavoastră vor fi conform respectivelor condiţii de garanţie ale producătorului şi se vor aplica exclusiv faţă de acesta.

16. Răspunderea de daune-interese a vânzătorului

16.1. Noi răspundem nelimitat pentru intenţie şi prentru crasă neglijenţă şi pentru daune din vătămarea vieţii sau a sănătăţii.

16.2. În cazuri de uşoară neglijenţă, noi răspundem pentru lezarea unei obligaţii contractuale majore. O obligaţie contractuală majoră în sensul acestui paragraf este o obligaţie a cărei îndeplinire face posibilă executarea contractului, motiv pentru care partenerul de contract se poate baza în mod regulat pe îndeplinirea ei.

16.3. În cazul de la punctul 16.2, noi nu răspundem pentru succes economic deficitar, pentru profit pierdut şi pentru daune indirecte.

16.4. Garanţia conform punctului de mai sus 16.2 este limitată la daunele uzuale şi previzibile la momentul încheierii contractului.

16.5. Limitările de garanţie se aplică corespunzător şi pentru angajaţii noştri, mandatarii noştri şi ajutoarele de executare.

16.6. O eventuală răspundere pentru garanţiile date de noi şi pentru pretenţiile în baza legii de răspundere pentru produs rămâne neatinsă.

16.7. În rest, se exclude altă garanţie din partea noastră.

17. Rezolvare online a litigiilor: informare conform articolului14 alineat 1 VO 2013/524/EU din Concilierea cu consumatorii

Pentru rezolvarea online a litigiilor (OS) Comisia Europeană vă pune la dispoziţieo platformă pe care o găsiţi la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/. În principiu, compania noastră nu doreşte să participe la o procedură de rezolvare a litigiilor în faţa unui oficiu de Conciliere cu consumatorii şi nu are această obligaţie.

18. Conciliere cu consumatorii: informare conform § 36 VSBG

18.1. Noi nu vom participa la o procedură de rezolvare litigioasă în faţa unui oficiu de Conciliere cu consumatorii. Situaţia noastră juridică ne impune să vă indicăm Oficiul de Conciliere cu consumatorii competent pentru dvs.:

18.2. Allgemeine Verbraucherschlichtungsstelle des Zentrums für Schlichtung e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, telefon: 07851 / 795 79 40, fax: 07851 / 795 79 41, e-mail: [email protected], Internet: www.verbraucher-schlichter.de.

19. Prevederi finale

19.1. Asupra acestui contract se aplică dreptul Republicii Federale Germania, cu excluderea dreptului de cumpărare al Naţiunilor Unite. Acest lucru nu este valabil pentru consumatori privitor la  acele prevederi, care conform dreptului aplicabil în lipsa acestei clauze (deci de regulă, cel al ţării în care consumatorul îşi are domiciliul principal), sunt imperativ aplicabile şi de la care nu se permit abateri prin convenţii.

19.2. Instanţa de judecată exclusivă pentru toate litigiile din sau în legătură cu acest contract este Berlin, cu condiţia ca părţile de contract să fie comercianţi sau dacă dumneavoastră nu aveţi o instanţă generală de judecată în Germania sau într-un alt stat membru UE sau dacă dumneavoastră v-aţi mutat domiciliul stabil în străinătate după intrarea în vigoare a acestor condiţii de utilizare, sau dacă domiciliul sau locul uzual de domiciliere un este cunoscut la momentul înaintării plângerii în Justiţie.

19.3. Noi avem dreptul să modificăm sau să adaptăm aceste condiţii în timpul perioadei de derulare a contractului, cu efecte pentru viitor, în cazul în care acest lucru va fi necesar dintr-un motiv imperativ, cum ar fi modificarea de legi sau de jurisprudenţă. Vă vom transmite în acest caz condiţiile modificare înainte de intrarea în vigoare preconizată, sub formă de text şi vă vom atenţiona în mod expres asupra noilor reglementări şi asupra datei intrării lor în vigoare. Totodată, vă vom lăsa un termen adecvat de minim patru (4) săptămâni pentru declaraţia dvs., dacă acceptaţi condiţiile de utilizare modificate pentru beneficierea în continuare de servicii. În cazul în care în acest termen, care începe să se scurgă de la primirea mesajului în formă textuală dvs. nu daţi o declaraţie, atunci condiţiile modificate vor fi considerate acceptate. La începerea termenului, noi vă vom atenţiona în mod expresa supra acestei urmări juridice, respectiv asupra dreptului de contestare, a termenului de contestare şi a sensului unei atitudini tacite. Acest sistem de modificări nu este valabil pentru modificări ale obligaţiilor principale ale părţilor.

19.4. Invaliditatea anumitor prevederi individuale nu va afecta obligativitatea celorlalte clauze.

19.5. Limba aplicabilă contractului este germana.

Berlin, [25 mai 2018]